04 sierpnia

Kwas migdałowy i kwas kojowy na przebarwienia skóry - gdzie kupić, cena

Właśnie dlatego uwielbiam testować i recenzować nowe kosmetyki - zawsze mogę się spotkać z czymś, z czym nigdy wcześniej nie miałam do czynienia. Żele, pianki, maseczki <- to raczej wszystkim jest znane ... A kwas? Założę się, że nie!


Produkt można zakupić na stronie: BIOCOSMETICS

Kwas migdałowy i kwas kojowy na przebarwienia skóry - gdzie kupić, cena
Pojemność: 7 ml
Cena: 23 zł
-> jest też możliwość kupienia 30ml za 69zł
Bezzapachowy
pH: 1,9
Częstość stosowania: 1-2 razy w tygodniu
Przebadany dermatologicznie
1 ml starcza na 1 zabieg

Jest to roztwór kwasu migdałowego i kojowego, a oto ich właściwości:


Kwas migdałowy jest otrzymywanym z migdałów alfa-hydroksykwasem. Wykonany przy jego użyciu peeling chemiczny charakteryzuje brak pieczenia i zaczerwienienia przy dużej efektywności terapeutycznej. Peeling nie wyłącza pacjenta z życia codziennego, a pojawiające się łuszczenie jest delikatne i łatwe do ukrycie przy użyciu powszechnie stosowanych kosmetyków nawilżających. Co najważniejsze kwas migdałowy w przeciwieństwie do innych kwasów jako jedyny z kwasów nie jest fotouczalający co znaczy że możesz go stosować latem oraz korzystać z solarium.

Kwas kojowy - środek stosowany w produktach do usuwania przebarwień skóry. Jest zbliżony pod względem właściwości chemicznych do hydrochinonu. W Japonii kwas kojowy stosowany jest od 1988r. w preparatach jako składnik rozjaśniający. W USA jest składnikiem roztworów wykorzystywanych w peelingach oraz środkach rozjaśniających skórę. Kwas kojowy obok własności depigmentacyjnych wykazuje także działanie antybakteryjne oraz zapobiega powstawaniu wolnych rodników. Preparaty zawierające ten składnik nie tylko rozjaśniają przebarwienia, ale działają również przeciwzmarszczkowo i nawilżająco. Związek ten najczęściej stosowany jest w stężeniach od 3% do 5%. Kosmetyki najnowszej generacji do błyskawicznego redukowania przebarwień z reguły zawierają go w swoim składzie.


Po teorii, czas na trochę praktyki :)
Jak już wcześniej pisałam - kwas nie ma zapachu, a jego konsystencja jest zbliżona do olejku, buteleczka jest bardzo mądrze zaprojektowana - zawiera dozownik przez co można kontrolować ilość substancji, poza tym jest wydajny i łatwo się go rozprowadza :) Na początku miałam pewne obawy, bo w końcu jest to kwas ... ale po 14 minutach byłam bardzo pozytywnie zaskoczona efektem :) Choć nie mam problemów ze skórą, to tak delikatnej jeszcze chyba nigdy nie miałam i nawet koloryt się poprawił, poza tym moja skóra jest bardziej nawilżona, a więc jak najbardziej jestem zadowolona i mogę wam polecić kwas migdałowy :) Jeśli jeszcze nie teraz, to kiedyś być może się wam przyda :) I nie bójcie się kwasów - tylko nazwa tak strasznie wygląda :)
Kwas Migdałowy możecie znaleźć/kupić TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger