23 października

Idzie zima, Active Care, Krem do stóp

Nasze termometry wskazują już coraz niższe wartości, a więc tylko nieliczni odsłaniają swoje stopy [lub też inne części ciała, ale nie o tym dziś mowa] - w każdym razie chyba nikt nie jest na tyle odważny, by o tej porze roku chodzić po polu w japonkach ;)

O ile latem dbamy o swoje stopy, bo w końcu większość czasu je odsłaniamy - tak, w czasie zimowym zakładamy grube skarpety i ciepłe buty, a o pielęgnacji często zapominamy, dlatego dziś nie będzie makijażowo, a pielęgnacyjnie :)

Przedstawiam wam dzisiejszego głównego bohatera:
Jestem wściekła na lampę błyskową, która wybieliła mi zdjęcie, ale cóż ...
Przejdźmy do krótkiego info o produkcie:
- Producent : Mariza
- Active Care, Krem do stóp - kojąco odświeżający
- Cena : około 9zł
- Można go zakupić u konsultantek Marizy
- Pojemność : 100 ml
- Zapach : delikatny, porównałabym zapewne do aloesu
- Skład : m.in wosk pszczeli, alantoina, aloes
- Nie testowany na zwierzętach
- Testowany dermatologicznie

Info od producenta:
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji stóp. Dzięki specjalnie dobranym naturalnym, aktywnym składnikom krem doskonale nawilża i wygładza naskórek, zapobiegając jego rogowaceniu i pękaniu. Zawarty w preparacie wosk pszczeli zmiękcza i uelastycznia skórę. Alantoina i len łagodzą podrażnienia, działają kojąco i regenerująco. Aloes i nasturcja zmniejszają potliwość stóp, działają przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybicznie. Ruszczyk kolczasty wzmacnia naczynia krwionośne, likwiduje obrzęki, łagodzi uczucie napięcia i zmęczenia. Dzięki delikatnej konsystencji krem szybko się wchłania, przynosząc stopom ulgę i ukojenie. Nie pozostawia uczucia lepkości.

Moim zdaniem:
Testuję go już parę tygodni i jestem bardzo zadowolona :) Po nałożeniu na stopy odczuwa się takie przyjemne uczucie zimna, przez co od razu czuje się ulgę - polecam osobom, które lubią chodzić w szpilkach lub innych wysokich butach. Ogólnie, krem świetnie nawilża skórę, przez co stopy są bardziej gładkie i delikatne, nawet pięty po zastosowaniu tego kremu są dużo bardziej miękkie :) Active Care polecam również na odgnioty. Niedawno kupiłam świetne buty na jesień, no ale niestety - nowe i jeszcze niewyrobione, więc po jednym dniu chodzenia nabawiłam się odgniotów na 4 palcach. Nie przebijałam ich, a tylko smarowałam kremem i od razu poczułam ulgę, a po 3 dniach odgnioty prawie całkowicie zanikły, a więc krem jak najbardziej mogę wam polecić :) Nie jest drogi, a starcza na prawdę na długi czas :)


Ogólna ocena:
5,5/6 

Ciekawi mnie, jak wy dbacie o swoje stopy?
Ja czasami lubię je moczyć w soli do kąpieli, no i oczywiście stosuję kremy :)

1 komentarz:

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger