07 listopada

Carmex - Moisture Plus, Balsam do ust

Dziś przygotowałam dla was post o ochronie ust, która jesienią,
a szczególnie zimą bardzo się przyda :)


Markę CARMEX powinnyście kojarzyć (o ile lubicie zwiedzać drogerie)
Czas na trochę informacji z opakowania:


MOIM ZDANIEM:
Produkt jest niezwykle dokładnie opisany i wszystkie wiadomości, jakich potrzebujemy, znajdują się na opakowaniu. Dla mnie jest to szczególnie ważne, bo nie zawsze czytam opisy produktów przez internet zanim je kupię, a więc będąc w drogerii zawsze wybieram te kosmetyki, których opis mnie do tego zachęca, a więc tutaj duży +. Jest łatwo dostępny - oprócz tego, że można zakupić go przez internet, to jest dostępny w wielu drogeriach m.in. Rossman i Natura (akurat te dwie znam dokładnie). Cena Moisture Plus to około 16zł za 2 gramy, a więc zaliczyłabym ją do średnich. Jednak pozostałe balsamy Carmex można kupić za około 10zł, przy pojemności 15ml :) Moisture Plus jest dostępny w wersji bezbarwnej, a także o odcieniu delikatnego różu. Jedyne, co bardzo mi się w nim nie spodobało, to zapach, ale z reguły produkty o świetnym, leczniczym działaniu mają dziwne zapachy ;) Po nałożeniu na usta można odczuć takie przyjemne, zimne mrowienie, które od razu przynosi ulgę - a więc szczególnie na jesień i zimę, ten balsam do ust powinien mieć każdy! Carmex zawiera również filtry SPF, a więc w lecie również świetnie chroni nasze usta przed działaniem promieni słonecznych. I co najważniejsze - zapewnia dużo zdrowszy i ładniejszy wygląd :) Już niedługo planuję wycieczkę do Rossmana, żeby powiększyć trochę swoją kolekcję Carmex'a, który bardzo przypadł mi do gustu :) 

Różnica bardzo widoczna :) 

Ogólna ocena:
6/6

Pochwalcie się, jeśli macie Carmex'a :)
Co o nim sądzicie? :)

2 komentarze:

  1. Zostałaś wyróżniona.
    Więcej informacji u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję zarówno bezbarwną jak i różową. Jest niezły, choć mnie osobiście strasznie drażni ten słodki, sztuczny zapach. Poza tym cena jest dość wygórowana. Ale ma wygodną formę i ładnie wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger