25 lutego

Jedwabne włosy - Biosilk, Farouk [opinia]

Kupiłam go pod wpływem wielu pozytywnych opinii, dawno temu - bodajże we wrześniu ... i jakoś nie miałam okazji zacząć go używać - ale nadszedł styczeń i w końcu chwyciłam za buteleczkę Biosilku ... Teraz trochę żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej ...

Cena i pojemność: 8 zł za 15 ml

Od producenta:
Jedwab Biosilk Silk Therapy to produkt o silnym działaniu regeneracyjnym – doskonale nadaje się do pielęgnacji włosów zniszczonych zabiegami chemicznymi lub stylizacją w wysokiej temperaturze. Produkt zawiera proteiny naturalnego jedwabiu, ekstrakty roślinne, panthenol i witaminy – skład ten gwarantuje, że odżywka doskonale nawilży zarówno włosy jak i skórę na głowie.


Moim zdaniem:
Wydawać by się mogło, że 15 ml to mało, jednak starczyło mi na niecałe dwa miesiące - w dodatku przy moich długich włosach, a więc wydajność świetna. Cena również nie jest jakaś wygórowana. Ogólnie należy nakładać jedną do dwóch dużych kropel - wtedy włosy się nie przetłuszczają - a większość osób właśnie na to najbardziej narzeka :) Jeśli chodzi o zapach, to jest całkiem ładny - przypomina mi wizyty u fryzjera jakieś 10 lat temu :D Konsystencja jest średniej gęstości, przypomina trochę olej - jednak nie ma z nim nic wspólnego :) Biosilk naprawdę daje uczycie jedwabnych włosów - są mega miękkie, błyszczące i nawilżone, lepiej się je rozczesuje, a i z ułożeniem problemów nie ma :) Jedyną poważną wadą Biosilku - jest alkohol w składzie, który po dłuższym stosowaniu wysusza włosy, dlatego na razie zużyłam jedno opakowanie i robię miesiąc przerwy przed następnym :) Ogólnie jednak produkt jest dobry, dlatego śmiało mogę go wam polecić! 

Ogólna ocena:
5/6

Dla dociekliwych - Skład:

Cyclomethicone, Dimethicone, SD/Alkohol 40B, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolized Silk, Octyl Methoxycinnamate, Parfum, C 12-15 Alkyl Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben



Miałyście kiedyś do czynienia z Biosilkiem?
Używacie jakichś innych odżywek do włosów?

3 komentarze:

  1. totalnie nie znałam wcześniej tego produktu :)

    u mnie duże rozdanie, jeżeli Cię zainteresuje to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym cudeńku, ale nigdy się nie skusiłam, może teraz spróbuję i moje włosy będą zdrowsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i świetnie sprawdzał się na moich włosach, kupiłam go dość dawno temu, bo spotkałam go w Biedronce za ok. 3 zł i szkoda było go nie wziąć patrząc na ceny w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger