07 sierpnia

Dior - Capture Totale, Soin regard multi-perfection eye treatment; Global anti age, Radiance +

Tak już ten świat dziwnie jest urządzony, że przyszło nam płacić za samą nazwę marki, która nie zawsze idzie w parze z jakością produktu. 

Po ostatniej głośnej akcji dbania o skórę pod oczami z BeautyFace - postanowiłam kontynuować temat. Tym razem wzięłam się za Diora i jego multi-perfekcyjny krem pod oczy.

Capture Totale, Soin regard multi-perfection eye treatment; Global anti age, Radiance +

Pełnowymiarowy produkt : 15 ml w cenie 350 zł

Od producenta : Jest to kompleksowa kuracja odmładzająca . Program opracowany na podstawie dwóch przełomowych technologii, koryguje wszystkie widoczne oznaki starzenia się skóry - zmarszczki, niejednolity koloryt cery, utratę jędrności i blasku. Chroni tym samym młodzieńczy wygląd skóry.

Skład (INCI) :
skład inci ingredients

Moim zdaniem :  Krem ma bardzo lekką konsystencję i momentalnie się wchłania. Jest mega wydajny - 2 ml starczyły mi na 11 aplikacji. Z jego działania jestem jak najbardziej zadowolona - skóra pod oczami stała się bardziej nawilżona, wygładzona i rozświetlona, przez co cienie stały się mniej widoczne. Krem nie powoduje żadnych podrażnień, nie wywołuje pieczenia ani swędzenia, a przynosi nawet lekkie ukojenie :)

Jednego nie mogę tylko zrozumieć ... Czy jest sens kupowania 15 mililitrowego kremu za 350 zł?! Skoro są setki, o ile nie tysiące kremów o podobnym, a może nawet lepszym działaniu, które można zakupić w cenie nie przekraczającej 100 zł ... 

Założę się, że gdyby ten kremik był marki "xyz", a nie Dior, to kosztowałby co najwyżej 50 zł ... W każdym razie, na kolana mnie nie powalił, jednak złego słowa o nim powiedzieć (a raczej napisać) nie mogę - dlatego, mimo wszystko - polecam :)


Ogólna ocena : 4/6

Ciekawi mnie, jaki był wasz najdroższy kosmetyk? :D

7 komentarzy:

  1. Ja bym takiego drogiego kremu pod oczy nie kupiła. Tak jak pisałaś - na pewno są setki kremów o lepszym działaniu i w niższej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój przenajdroższy..w życiu bym nie kupiła kremu za taką cenę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Za krem pod oczy tyle bym nie dała bo wiem, ze tak jak napisałaś podobny w działaniu bądź lepszy można znaleźć taniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena zbyt wysoka, w życiu bym tyle nie dała za krem..

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena powala ;) moj najdroższy kosmetyk za 55 zł Blyszczyk Isa Dora

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena zdecydowanie nie na polskie realia :(:( ogromnie wysoka, ale jednak nie pytalabym czy jest sens kupowania za taka cene kremu, bo to zalezy na cokogo stac i co che miec, mysle, ze ktos kto marzy akrat o kremie pod oczy z Diora i moze tyle wydac to po prostu kupi , a nie bedzie szukal tanich odpowiednikow ;);)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger