19 września

Email diamant rouge - pasta wybielająca do zębów

Ostatnio postanowiłam wybielić zęby - niestety, w aptekach nie ma 3-fazowej Białej Perły, dlatego moją alternatywą była właśnie pasta wybielająca Email Diamant Rouge :


Producent : Sante Beaute
Pojemność : 50 ml
Cena : 22 zł
Dostępność : Apteka
Skład : Glycerin, Water, Hydrated Silica, Calcium Carbonate, Cellulose Gum, Aroma (Flavor), Cyclopentasiloxane. Cyclohexasilo, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Monofluorophosphate, Mica, Limonene, Sodium Methylparaben, Sodium Propylparaben, Eugenol, Ammonium Hydroxide, Linalool, Cl 45430 (Acid Red 51), Cl 75470 (Carmine), CI 77491 (Iron Oxides), Cl 77891 (Titanium Dioxide)

Od producenta :

Moim zdaniem : "natychmiastowe wrażenie białych zębów" - faktycznie, po pierwszym użyciu moje zęby stały się dużo bielsze - co było wręcz nieprawdopodobne ... szkoda tylko, że było to "wrażenie" - pasta jak widać na poniższym zdjęciu - jest czerwona i taki też kolor nadaje naszym dziąsłom i językowi - przez co zęby wyglądają na wybielone. 


Poza tym, bardzo mocno farbuje, dlatego radzę uważać na ubrania, bo plama może się nie sprać! Ogólnie, pasta ta dobrze odświeża jamę ustną i oddech. Ma delikatny, miętowy posmak, który jednak szybko zanika. Nie jest to jednak pasta, jak wszystkie inne - choćby ze względu na kolor, farbowanie i nie wytwarzanie piany.
A jak jest z tym wybielaniem?!
Z początku jest to tylko złudne wrażenie, ale z czasem zęby faktycznie stają się coraz bardziej białe - co zauważyła nawet moja rodzina, więc naprawdę coś w tym musi być :) Poza tym, pasta przynosi ukojenie dla dziąseł i jest bardzo wydajna - 50 ml opakowanie starczyło mi na 3 tygodnie. 

Ogólnie, śmiało mogę polecić tą pastę - ja z pewnością jeszcze nie raz do niej wrócę!


8 komentarzy:

  1. Skoro działa to ja chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widziałam produkty tej firmy, wszyscy je sobie chwalą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, muszę sobie kupić, przydałoby mi się małe wybielanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w aptece kupiłas ? chyba sie skuszee :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też polecam tą pastę.dziąsła robiły się czerwieńsze przez co zęby bielsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się na nią skuszę jak wybiela ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo... Kolor pasty przeraża, ale jeśli działa to czemu by się nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger