11 września

Koniec z rutyną!

Od jakiegoś czasu panuje moda na Original Source, a ponieważ uwielbiam testować nowości - to prędzej, czy później i w moje ręce musiał wpaść jakiś żel :)


Żel pod prysznic z cytryną i drzewem herbacianym - Original Source
Lemon & Tea Tree Shower Gel

Producent : PZ Cussons
Pojemność : 250 ml
Cena : 8,99 zł
Dostępność : np. Drogerie Rossmann

Od producenta : 

Nie zawiera rutyny! - to chyba znak rozpoznawczy OS :) Wszystkie informacje, które przekazuje nam producent są pisane luźnym i bardzo pozytywnym językiem - prawdę powiedziawszy, to bardziej przypadła mi do gustu taka etykietka niż wszystkie inne, sztywne i typowo informacyjne :) 

Skład :

Moim zdaniem : Żel, jak to żel - świetnie się pieni i dobrze oczyszcza skórę. Ma średniej gęstości konsystencję. Samo opakowanie jest bardzo praktyczne - odwrócone - dzięki czemu żel spływa na dół i nie ma problemu z jego wydobyciem. Poza tym, zamknięcie jest bardzo szczelne - przez co nie stracimy ani kropli! Żel jest bardzo wydajny, a jego cena wcale nie należy do wygórowanych - zwłaszcza za taką jakość produktu, jaką dostajemy :)

Moja wersja zapachowa, czyli cytrynka z drzewem herbacianym - jest bardzo orzeźwiająca. Niestety, energetyzujący zapach czuć tylko podczas kąpieli, a później przyjemna woń się ulatnia. Ciekawi mnie jeszcze kilka innych wersji zapachowych, więc zapewne na tym jednym żelu moja przygoda z Original Source się nie skończy :)

A Wy miałyście okazję wypróbować już jakiś żel z Original Source?


14 komentarzy:

  1. Ciekawy zapach;)
    Musi być naprawdę ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam próbki i mi bardzo odpowiadał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam już ten że ale inny zapach. Nie pamiętam jak się nazywał, ale żel był różowy ;) Dla mnie ten żel jest świetny!! Jak tylko jestem w Polsce to kupuję dwie butelki :D Muszę spróbować z tym zapachem ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby są fajne, ale więcej nie kupię :P Choć zależy, mam ochotę jedynie na malinę z wanilią :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam czekoladowo-pomarańczowy i chociaż uwielbiałam jego zapach, bo po prysznicu pachniałam jak pomarańczowe Delicje, to jednak jego konsystencja to tragedia. Spadał z dłoni i z gąbki, nawet z ciała, przez co okazał się średnio wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie miałam możliwości testowania go, ale jak tylko w sklepie wpadnie mi w oko to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno kupiłam wersję czekolada z pomarańczą i pachnie świetnie! Te żele mają naprawdę super zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą wersję w zapasie, polecam wersję różową :) świetnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie miałam przyjemności stosowania tych żelu, ale przyjdzie czas ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele pod prysznic z OS - intrygują mnie ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też własnie go kończę. :) fajny na lato, rześki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam lime i raspberry&vanilla;) Uwielbiam je;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger