17 października

Zwykły, a może nie?!

Ostatnio całkowicie odpuściłam sobie recenzję kosmetyków - może to i dobrze, bo na blogu nie wiało nudą :) Nadszedł jednak czas, by w końcu coś zrecenzować - coś, co zapewne znacie - bo każda osoba, która od czasu do czasu odwiedza Rossmanna, pewnie już odkryła ten żel (być może w innej wersji) - jest to niska półka cenowa, więc chyba każdy może się na niego skusić - ale czy warto?! O tym przekonacie się za chwilę :)

ISANA - Witaminy & jogurt, żel pod prysznic 

Producent : Rossmann
Cena : 4 zł
Pojemność : 300 ml
Dostępność : Drogerie Rossmann






Od producenta / Skład (INCI) :

Moim zdaniem : Żel ma średniej gęstości, płynną konsystencję - dzięki czemu nie ma większego problemu z wydobyciem go z opakowania. Jeśli już o opakowaniu mowa, to warto wspomnieć, że jest ono szczelne. Kremowy żel wytwarza dużo piany i świetnie oczyszcza skórę - delikatnie ją nawilżając, jednak poza tym, nie daje jakichś spektakularnych efektów - jest to po prostu tani, dobry i wydajny żel pod prysznic dla osób, które nie są wymagające. Jeśli chodzi o zapach, to jest on przyjemny - trudno mi jednak do czegokolwiek go porównać. Ogólnie, żel ten polecam - bo myślę, że za taką cenę jest warto go wypróbować :)


Miałyście już z nim styczność?

16 komentarzy:

  1. Rzadko używam żeli, więc nie przyglądałam się temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i mam chęć na więcej... jeśli tylko zużyje moje ogromne zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam żeli z tej firmy, cena faktycznie niska, więc może się skuszę wypróbować, w razie "w" poprostu go wyrzucę.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię żele Isany są tanie i mają świetne zapachy,głównie lubie te z serii limitowanej)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem przekonana do kosmetyków Isany, ale chyba jak wyląduję w Rossmannie to coś z ich marki wpadnie mi do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie nie ufam tak tanim kosmetykom, ale może rzeczywiście spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie szybko się znudził zapach tej wersji, ale ogólnie żele bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety taki zapach by mi nie pod pasował, bo nie lubię kosmetyków jakkolwiek pachnących jogurtem. Ale muszę sprawdzić inne wersje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego, ale ogólnie fajne sa ich żele;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię żele Isany :) Tego zapachu nie miałam jeszcze, ale nie wykluczam że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tą wersję zapachową, ale działania nawilżającego nie zauważyłam:) Jednak nie przesuszał skóry i nie robił jej krzywdy

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger