20 lipca

Top 15 wzruszających filmów #2 część


Ja powoli przymierzam się do obejrzenia polecanego "Now is good", ale teraz czas na kolejną część filmów, które doprowadziły mnie do łez. TUTAJ znajdziecie część 1 :)

6. Mgła (2007)
Gatunek : Horror

Nie wiem dlaczego, ale gdy film jest adaptacją powieści Stephena Kinga, to zawsze przypada mi do gustu. Co prawda, Mgłę zachwalała bardzo ekscentryczna i niezbyt lubiana przeze mnie nauczycielka w LO, dlatego długo nie mogłam się zabrać za oglądanie. Ten film ma w sobie jednak coś takiego, że powinien spodobać się każdemu, a na końcu porządnie wycisnąć łzy, bo w końcu nikt nie lubi nieszczęśliwych zakończeń 






7. Niemożliwe (2012)
Gatunek : Katastroficzny

Choć od czasu tsunami w Tajlandii minęło już 10 lat, a ja byłam wtedy jeszcze dzieckiem, to i tak mam przed oczami obraz tej katastrofy. Dokładnie pamiętam jak zamiast kolęd śpiewało się w szkole "Pokonamy fale". Ten film wzruszył mnie do granic możliwości - rano obudziłam się z tak napuchniętymi od płaczu powiekami, że nie dałam rady otworzyć oczu i gdyby nie fakt, że oglądałam go tydzień temu, to pewnie znalazłby się na samym szczycie tego zestawienia!




8. Skazany na śmierć - Ostatnia ucieczka (2009)
Gatunek : Dramat, Thriller, Akcja

Nie pamiętam już nawet ile serii było transmitowanych w TV, ale w pewnym momencie się urwały i na tym skończyła się moja przygoda z Prison Break ... Rok temu wpadły mi jednak w ręce płyty z wszystkimi 84 odcinkami i w niecałe dwa tygodnie oglądając wraz z chłopakiem po kilka odcinków dziennie dobrnęliśmy do końca, gdzie czekał 1,5h film ... Choć sam serial nie był jakoś szczególnie wzruszający, to na filmie nie dało się nie uronić łezki. Do głowy przychodzi mi tylko jedno podsumowanie "Ktoś musi zginąć, by żyć mógł ktoś" 





9. Siedem dusz (2008)
Gatunek : Dramat

No cóż, od dramatów zdecydowanie wolę komedie (w szczególności komedie romantyczne) z oczywistych względów - każdy woli się śmiać niż płakać, ale czasami nie jest mi do śmiechu i biorę się za poważniejszą tematykę.
Oglądanie filmów z udziałem Willa Smitha jeszcze nigdy nie okazało się czasem straconym - tym razem też się nie zawiodłam. Film daje do myślenia i nie da się przejść koło niego obojętnie :) Szczegółów nie będę zdradzać - po prostu polecam obejrzeć!




10. Apocalypto (2006)
Gatunek : Przygodowy, Dramat

Do tej pory średnio ciekawiły mnie filmy o dzikich plemionach i gdy zaczęłam oglądać go w TV, to po 10-15 minutach zrezygnowałam. Jednak przez długi czas początkowe sceny tkwiły mi w pamięci. W końcu postanowiłam dokończyć to, co zaczęłam ... Gorzej, bo nie pamiętałam tytułu i trochę czasu mięło zanim odnalazłam Apocalypto. Jak widać, było warto!
Film ukazuje piękną historię prawdziwej miłości, która daje siłę by walczyć z przeciwnościami ... Główny bohater ukrywa swoją ukochaną i dziecko w bardzo głębokiej studni, z której nie ma wyjścia, a sam zostaje wzięty do niewoli - jeśli zginie, zginą również jego najbliżsi. Oj, ale w tym momencie muszę ugryźć się w język, by nie zdradzić Wam zakończenia. Dodam tylko, że warto przygotować zapas chusteczek ;)

Miałyście okazję zobaczyć któryś z tych filmów?!
A może macie dla mnie jakieś filmowe propozycje? :)

21 komentarzy:

  1. oglądałam tylko niemożliwe, piękny film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie oglądałam Apocalypto - wyłam jak bóbr !! Szczególnie gdy ta panna z dzieckiem siedziała w tej dziurze co ją zalewało ;( koszmar

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze "Niemożliwe", bo jakoś nie przepadam za filmami katastroficznymi i dlatego tak ciężko mi się do niego przybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa drugiego filmu "Niemożliwe".

    OdpowiedzUsuń
  5. 6,7,8 oglądałam. Bardzo fajne filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Now is good obejrzyj koniecznie ;) Jeśli jak piszesz lubisz komedie romantyczne (jak ja zresztą :D) to powinien Ci się spodobać :)
    z powyższych widziałam tylko 7 dusz - bardzo fajny chociaż pełen kontrowersji..
    Na mojej liście od dawna jest 'niemożliwe' i zachęciłaś mnie do Mgły i Apocalypto jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Końcówka Mgły rzeczywiście jest wyciskaczem łez trochę, zwłaszcza muzyka w tle, kocham ten utwór, więc słysząc go w filmie byłam zaskoczona i zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nic z tego nie oglądałam, ale Mgłe bym zobaczyła chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam tylko "Siedem dusz" i PB, zakończenie tak smutne..

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam wszystkie filmy ;) przypomniałaś mi o nich ;) chyba sobie włączę Mgłe ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Też widziałam stąd tylko Niemożliwe, ale może jakiś film sobie obejrzę w najbliższym czasie.
    +Tak, obejrzyj Now is good! Polecam jeszcze "Gwiazd naszych wina", jeśli jeszcze nie widziałaś ;)

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. "Siedem dusz" - mój ulubiony film :)
    a "Niemożliwe" muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam żadnego, ale 7 muszę zobaczyć <3

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurcze, ja nie ogladałam żadnego! muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niemożliwe...płakałam tak, że nie mogłam przestać. 7 dusz tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze jak to się stało że ich nie widziałam?

    OdpowiedzUsuń
  17. chociaż w sumie widziałam chyba MGŁĘ. ale już nie pamiętam czy tą

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę je obejrzeć i nadrobić zaległości filmowe

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne , uwielbiam posty o filmach :) Sama zabieram się za pisanie takiego w tej chwili :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Gibsonem do łez doprowadziła mnie furia. Piękny i mocny film.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę obejrzeć Niemożliwe, bo ciekawie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger