14 października

Blond kredka do brwi - Glimmersticks brow definer

Jeszcze do niedawna namiętnie używałam henny do brwi, by podkreślić ich kształt i wzmocnić kolor. Niestety, na dłuższą metę nie było to dla mnie wygodne rozwiązanie, dlatego z czeluści mojej kosmetyczki wydobyłam dawno zapomnianą już kredkę do brwi - Glimmersticks brow definer.


Producent : Avon
Cena : około 20 zł (na promocji 10 zł)
Pojemność : 0,28 g
Gdzie można kupić : u konsultantek
Kolor : Blonde / Blond (swatch powyżej)
Wersja : wysuwana - bez temperowania


Moim zdaniem : Używam jej od ponad roku i jeszcze nigdy mnie nie zawiodła! Jest miękka, dzięki czemu łatwo maluje się nią brwi. Samo opakowanie jest bardzo poręczne - nie zacina się przy wysuwaniu i nie wymaga temperowania. 

Kredka na brwiach daje bardzo naturalny efekt, a co najważniejsze - jest mega trwała! Od wczesnego ranka do późnego wieczora wygląda idealnie bez poprawek - nie rozmazuje się. Nawet płyn micelarny ma problem z jej domyciem - dopiero żel lub mydło całkowicie ją usuwa.

Jeśli chodzi o cenę, to nie jest ona wygórowana za kredkę naprawdę dobrej jakości, dlatego z pewnością jeszcze do niej wrócę, choć na razie chcę ją zużyć i rozpocząć przygodę z paletką cieni do stylizacji brwi :)



A Wy czym lubicie podkreślać swoje brwi? :)

16 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś jej na brwiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, również chętnie bym obejrzała jak się prezentuje:)

      Usuń
    2. Już niedługo pojawi się w najnowszym poście :)

      Usuń
  2. wstaw zdjęcie, jak prezentuje się na brwiach! :) jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta byłaby dla mnie za jasna no i ja chyba bardziej wolę cienie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor nie dla mnie, pewnie śmiesznie bym w niej wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie byłaby chyba troszkę za jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie sądziłam że okaże się taka fajna :)
    na pewno bym ją kupiła ale nie podobają mi się moje brwi podkreślone kredką :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam, ale ciekawi mnie. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo.. No.. ciekawy produkt..
    jeszcze takiego typu nigdy nie miałam..

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger