01 listopada

Garnier Fructis - Goodbye damage!

Strzał w 10! - właśnie tak określiłabym mój lipcowy zakup, kiedy to udałam się do Rossmanna po Ultra Doux'a z cytryną i białą glinką, ale ostatecznie w koszyku wylądował Szampon wzmacniający do włosów bardzo zniszczonych z rozdwojonymi końcówkami - z serii Goodbye Damage.


Producent : Garnier
Cena : 9,89 zł
Pojemność : 400 ml
Gdzie kupić : Drogerie Rossmann, Natura, Hebe

Skład (INCI): Aqua/Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Sulfate, Glycol Distearate, Sodium Chloride, Amodimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Niacinamide, Saccharum Officinarum Extract/Sugar Cane Extract, Sodium Benzoate, Hydrolyzed Vegetable Protein PG-Propyl Silanetriol, Sodium Hydroxide, PPG-5-Ceteth-20, Trideceth-6, Salicylic Acid, Limonene, Cammelia Sinensis Leaf Extract, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Pyrus Malus Extract/Apple Fruit Extract, Carbomer, Pyridoxine HCl, Citric Acid, Cetrimonium Chloride, Butylphenyl Methylpropional, Citrus Medica Limonum Peel Extract/Lemon Peel Extract, Hexyl Cinnamal, Phyllanthus Emblica Fruit Extract, Parfum/Fragrance (Fil C158168/2)

Informacje od producenta :


Opakowanie :


Konsystencja : średniej gęstości płyn o perłowym kolorze
Zapach : przyjemny, owocowy


Moim zdaniem : Sięgnęłam po niego przypadkiem i nie żałuję, bo zachwycił mnie już od pierwszego użycia! Mała kropla daje dużą ilość piany, a więc szampon jest bardzo wydajny (400 ml starczyło mi na ponad 3 miesiące), a do tego ma przystępną cenę, bo 10 zł to nie majątek ;)

Jego intensywny, owocowy zapach, który relaksuje mnie pod prysznicem - pozostaje po myciu jeszcze przez kilka godzin na włosach. 

Co prawda, skład nie powala na kolana, ale za to działanie ma świetne. W lipcu, kiedy jeszcze nie stosowałam Priorinu Extra, to właśnie ten szampon ratował moje włosy przed puszeniem - delikatnie je nawilżał i wzmacniał. Nie powodował nadmiernego przetłuszczania ani łupieżu. Poza tym, włosy były bardzo miękkie, lśniące i elastyczne - dzięki czemu łatwo się je rozczesywało


Rok uszkodzeń włosów naprawiony w tydzień?! Nie oszukujmy się, to tylko szampon ... a nasze włosy bardziej potrzebują witamin i minerałów z pożywienia - niż masek, odżywek czy szamponów, dlatego nie przywiązywałam większej wagi do tej obietnicy producenta. 

Garnier Fructis Goodbye Damage i tak mnie zachwycił, dlatego nie mam zamiaru się z nim rozstawać, bo nie poznałam do tej pory szamponu, w tak niskiej cenie, który wpływa tak korzystnie na moje włosy :)



Miałyście już jakieś preparaty z serii Goodbye Damage? :)

18 komentarzy:

  1. Mam tą odżywkę i zobaczymy czy się sprawdzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam właśnie olejek na końcówki, a o odżywce dużo dobrego słyszałam :D

      Usuń
  2. Miałam ten szampon i też byłam bardzo zadowolona. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam tylko tych w zielonym opakowaniu

    _________________________
    fashionblogger, styling & makeup on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam z całego serca tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fructisy u mnie powodują łupież i wszystko co najgorsze : c więc dla mnie odpada : (

    OdpowiedzUsuń
  6. kusi mnie ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i szampon i odżywkę
    Szczerze polecam :) Pierwszy tak rewelacyjny szampon jaki kupiłam :D
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;) http://dietetyczno-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś moje włosy nie lubią Garniera, jednak ich szampony zapach mają obłędny zawsze mi się podobały pod tym względem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię szampony Fructis, ale SLS na dłuższą metę niekorzystnie wpływa na moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego nie miałam, ale szampony Fructis zawsze lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię szampony Garniera. Teraz mam do włosów farbowanych i jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. uzywałam go bardzo dawno temu i już nie pamiętam, jak działał, ale chyba ponownie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciągle o nim myślę.. bardzo mnie kusi by go kupić.. ale boję się że będzie za mocny..

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger