26 listopada

Maska do włosów z naftą kosmetyczną - Seboradin

Od kilku miesięcy trwa u mnie okres wzmożonej pielęgnacji włosów, które są stosunkowo długie - ale ich objętość i stan pozostawia wiele do życzenia. Na szczęście, z tygodnia na tydzień ich kondycja jest coraz lepsza, a ja dalej szukam preparatów, które mogą im pomóc. W taki sposób trafiłam na Seboradin z naftą kosmetyczną - czyli maskę do włosów zmęczonych, pozbawionych witalności i przesuszonych. 


Producent : Inter Fragrances
Cena : 18,50 zł
Pojemność : 150 ml
Gdzie można kupić : Apteki, Sklep producenta

Informacje od producenta - wskazania, działanie + efekt, sposób użycia / Skład (INCI) :

Składniki aktywne :
nafta kosmetyczna
- ekstrakt z jajka
- drożdże piwne
- olej arganowy
- proteiny mleczka jedwabiu
- aktywny kompleks roślinny
Ponad to, preparat zawiera składniki z certyfikatem Ecocert.

Konsystencja : gęsta, nie spływa z włosów
Zapach : przyjemny, słodki - cukierkowy, nie jest mdły

Opakowanie :

Moim zdaniem :
Maska już po pierwszym użyciu mnie urzekła - mimo że, miałam ją na włosach około 5 minut. Jej rozkoszny zapach, przypominający mi pudrowe cukierki z dzieciństwa, od razu wprawił mnie w dobry nastrój. Wygładzone włosy można było bez problemu rozczesać, przez co mniej ich traciłam. Dodatkowo, zyskały piękny połysk, nie puszyły się i wyglądały na dużo zdrowsze. Ponad to, stały się bardziej sprężyste i lepiej się układały, co jest dla mnie szczególnie ważne - ze względu na to, że od niecałego roku nie prostuję już włosów (no może poza szczególnymi sytuacjami). 

Po zużyciu całego opakowania, które starczyło mi na 2 miesiące - muszę przyznać, że faktycznie poprawiło się nawilżenie i ogólny wygląd. Włosy wolniej się przetłuszczały, stały się silniejsze i mniej łamliwe, dlatego jestem zadowolona, więc gdy tylko zużyję obecne preparaty do pielęgnacji, to z pewnością wrócę do Seboradinu :)


Miałyście okazję wypróbować Seboradin? :)


14 komentarzy:

  1. Z tego co piszesz to dobrze działa na wlosy, więc chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi niemal idealnie, muszę koniecznie się za nią rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jednak zachęcająco piszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze ja wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mama testowała tę maskę :) i była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musze uzyc
    fajne

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. O nafcie kosmetycznej slyszalam wiele dobrego, ale nie mialam jeszcze okazji wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam i nawet o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znając życie 150ml starczyłoby mi na raz. 18,50 na raz, nie jest tego warte. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będę robiła zakupy internetowe to się za nią rozejrzę bo u mnie w mieście w aptekach jest po 30 :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniej łamliwe?
    To coś dla mnie;/
    bo mam z tym nieziemski problem!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger