04 czerwca

Born to Bio, Organiczny żel pod prysznic Peach Vine Shower Gel


Jeśli lubicie przyjemne dla oka opakowania kosmetyków, to buteleczka organicznego żelu pod prysznic o zapachu brzoskwini winnej powinna przypaść Wam do gustu. W każdym razie - trudno będzie ją przegapić na sklepowej półce, bo wszystkie opakowania Born to Bio mają urzekającą szatę graficzną - same zobaczcie :


Producent : Planete Bleue
Cena : 20 zł
Pojemność : 300 ml
Gdzie można kupić : biobeauty.pl

Skład (INCI) :

Informacje od producenta :

Konsystencja : średniej gęstości, przezroczysty żel

Zapach : brzoskwiniowy, przyjemny, słodki - ale nie jest mdły


Moim zdaniem : Kosmetyki Born to Bio mają naprawdę urzekające opakowania, dlatego brzoskwiniowy żel był ozdobą mojej prysznicowej półki, a jego zapach umilał mi każdą kąpiel.

Wiem, że może Was nieco przerazić cena, bo w końcu 20 zł za 300 ml żel to trochę dużo, ale w zamian otrzymujemy kosmetyk o naturalnym składzie (potwierdzonym Ecocertem), który w dodatku jest bardzo wydajny, bo niewielka ilość żelu wytwarza sporo piany. Natomiast brzoskwiniowy zapach wypełnia całą łazienkę - szkoda tylko, że na skórze krótko się utrzymuje ;)

Jak już wielokrotnie wspominałam, mam uczulenie na detergenty, przez co bardzo uważam na wszelkie myjące preparaty. Na szczęście, ten żel nie wywołał reakcji alergicznej, nie podrażnił - ani też nie wysuszył mojej skóry, która po kąpieli była dobrze oczyszczona i delikatnie nawilżona, a więc jestem bardzo zadowolona z działania tegoż żelu i mam ochotę ozdobić moją półkę innymi wersjami buteleczek Born to Bio :)



Podobają się Wam opakowania Born to Bio?
Miałyście już do czynienia z tymi żelami? :)

13 komentarzy:

  1. Takie trochę spożywcze te opakowania. Przywodzą na myśl owocowe maślanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajć, chciałabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie wygląda ślicznie, ale cena mnie skutecznie odstrasza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widząc pierwsze zdjęcie i nie patrząc na opis myślałam że opisujesz pitny jogurt owocowy :P
    Cena za tak małą buteleczkę odstrasza, ale za ten naturalny skład myśle że warto by było sięgnąć po taki organiczny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania wyglądają, jakby to były napoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten żel ale dla mnie konsystencja jest za rzadka ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mialam wersje mandarynkow ai zapach byl straszny xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze widzę :) wygląda jak napój do picia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super opakowania :) Nie miałam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłabym chociażby dla samego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie wygląda. Ładnie wyglądalby na połce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post. Jeśli ci się spodoba mój blog to zapraszam do obserwacji.

    Zapraszam :http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger