08 stycznia

URODZINOWE ROZDANIE: Beyonce, Essence, Yves Rocher i inne


Ale ten czas leci! Rainbow Above Me powstał w styczniu 2012 roku, a więc to już czwarty rok z Wami ♥ Poza tym, 24 lutego będę obchodzić urodziny, a więc uznałam, że to świetna okazja do zorganizowania podwójnie urodzinowego rozdania :)

Zbliżenie na kolorówkę i lakiery:

Nagrody:
- BEYONCE, Lotion do ciała Pulse NYC (200 ml)
- EVELINE, Nawilżająco rozświetlający krem CC 8w1 (30 ml)
- ESSENCE, Cień do powiek w kremie, 02 Brazil's sunset (7 ml)
- GOLDEN ROSE, Lakier do paznokci Wow! nr 85 (6 ml)
- YVES ROCHER, Lakier do paznokci 51. Citron (5 ml)
- VIRTUAL, Lakier do paznokci Lolligloss, 03 Apricot (10 ml)
- VIRTUAL, Lakier do paznokci Lolligloss, 02 Green Grapefruit (10 ml)
- EVELINE, Grand Couture Spectacular Lashes, Czarny tusz do rzęs (10 ml)
- EVELINE, Lip lacquer, Długotrwała pomadka do ust nr 405 (9 ml)
- VIRTUAL, Potrójne cienie do powiek z lusterkiem nr 171
- AA, Jedwabisty podkład rozświetlający Lumi 16h, Sand 105 (30 ml)
- Różowa tasiemka do zdobień paznokci
- QUIZ, Puder brązujący
- 2x LE PETIT MARSEILLAIS, Próbka mleczka nawilżającego (2x 8 ml)
- AUSTRALIAN GOLD, Lotion do ciała z bronzerem
- RIMMEL, Próbka podkładu Match Perfection, 100 Ivory (1,5 ml)


Aby wziąć udział w rozdaniu należy wypełnić pola oznaczone * w poniższym formularzu (2 losy). Za każdą z pozostałych aktywności zyskujecie kolejne 2 losy, a więc łącznie do zdobycia 14 losów, które zwiększają szansę na wygraną :)



Regulamin rozdania :
1. Fundatorem nagród jestem ja (Chelsea Lena). Nagrody są nowe, nieużywane. Otwarte jedynie w celu zrobienia zdjęć do rozdania.
2. Rozdanie trwa od dnia dzisiejszego do 28.02.2016 do północy.
3. Warunkiem wzięcia udziału jest publiczne obserwowanie bloga i odpowiedź na pytanie. Dodatkowa aktywność zwiększa szansę na wygraną.
4. Organizator oświadcza, że konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym ani loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenia losowania) w rozumieniu Art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27 z późn. zm.). Wyniki pojawią się w nowym poście, do 7 dni od zakończenia (czyli max. do 6 marca), a zwycięzca ma 3 dni czasu na odpowiedź i podanie danych adresowych do wysyłki.
5. Nagroda zostanie wysłana na mój koszt na terenie Polski. Osoby mieszkające za granicą również mogą zgłosić się do rozdania pod warunkiem posiadania polskiego adresu, na który będę mogła wysłać wygraną.
6. Wszelkie pytania proszę kierować na adres e-mail: chelsea@onet.pl


POWODZENIA! :)


65 komentarzy:

  1. przyjemnością biorę udiał;*
    Powodzenia Wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  2. poszło ;) oby szczescie dopisało

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW długo już z nami jesteś!!! Oby tak dalej, bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać!!!
    A co do urodzin to ja mam w walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszło !
    Gratuluję, obyś miała więcej takich rocznic :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszły nawet dwa, ponieważ w trakcie wypełniania pierwszego wcisnęłam enter :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To ja, Alicja z okiem-barwnej-poetki.blogspot.com, jednak blog zmienił nazwę na maylinesia.blogspot.com. Za utrudnienia przepraszam.

      Usuń
  8. Próbuję ale jeszcze nigdy nie wygrałam w tego typu rozdaniu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wysłane ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością biorę udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe rzeczy do wypróbowania :) Zgłoszenie poszło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zmiana: obserwuję jako psychodelax3, kiedyś Mariska93

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłosiłam się, świetne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłane! :) Próbuję szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu znalazłam trochę czasu żeby się zgłosić :) A już myślałam, że nie zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog! Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin Bloga!Bardzo interesujacy blog nawet dla takiego mężczyzny jak ja!Biorę udział w konkursie -chyba zdązyłem!Cudne te kosmetyki!Zona by mnie na rękach nosiła jakby takie cudeńka otrzymała! -Jurek Bus na fb

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie co naaaajlepsze z okazji urodzin!! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Jeszcze nikt ;) Przy tak dużej ilości zgłoszeń nie jestem w stanie sprawdzić naraz wszystkiego, dlatego na podanie wyników ustaliłam 7 dni i z pewnością w tym czasie się wyrobię, a wyniki pojawią się w nowym poście na blogu :)

      Usuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger