03 maja

Nowości miesiąca: Kwiecień 2016 - Balea, Tajniki RLM, lakiery hybrydowe Bling z Aliexpress


W ubiegłym miesiącu przybyło mi tyle kosmetyków, że aż sama nie jestem w stanie ich zliczyć. Większość z nich zdążyłam już pokazać, jednak są też takie, które dopiero mają swoją blogową "premierę".

Pachnący prezent od Kornelii:

Woski: Sweet Apple (YC), Cotton Candy (YC) oraz Caramel Applewood (GC)
Lakiery w moich ulubionych kolorkach oraz peeling i obłędny żel pod prysznic Frozen Breeze (Balea).


Lektora obowiązkowa, czyli Tajniki makijażu Red Lipstick Monster. To książka, która wisiała kilka miesięcy na mojej liście życzeń i w końcu ją kupiłam. Teraz jeszcze przymierzam się do zakupu "Sekretów urody Koreanek". A skoro już przeszłam do Azji, to czas na Aliexpressowe zakupy:


3 szablony do brwi, które kosztowały mnie 85 groszy! Za taką cenę było warto - zwłaszcza, że środkowy wzór łuku brwiowego jest prawie identyczny jak mój obecny, więc z pewnością ułatwi mi to jego poprawianie :)


Niedawno dotarły do mnie także 3 lakiery hybrydowe marki Bling o numerkach 73, 74 i 76:

Na temat tych lakierów z pewnością będę miała sporo do powiedzenia - zaczynając od tego, że kolory, które zamawiałam znacznie różnią się od faktycznych kolorków, ale to temat na osobny post. A jeśli chodzi, o kolejne paznokciowe zakupy z Aliexpressu, to nabyłam szablony do przedłużania paznokci oraz 5 wzorników "słoneczek":


Na koniec czas na mój najnowszy zakup, a mianowicie cień do brwi o numerze 559 (Inglot) i magnetyczna paletka z lusterkiem do kompletu :)


A Wam co ciekawego przybyło w ubiegłym miesiącu? :)

22 komentarze:

  1. Jestem ciekawa lakierów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie daję moim paznokciom odpocząć od hybryd, ale niedługo przetestuję te Blingi :D

      Usuń
  2. o wow ! masz wosk z yc o zapachu waty cukrowej ! w tym momencie Ci go zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie go zazdroszczę :D już słyszałam, że to unikat ^_^

      Usuń
  3. Też ostatnio zainteresowały mnie te szablony do brwi na ali, ale doszłam do wniosku że trzy to za mało i na pewno żaden z nich nie będzie pasował ani trochę do moich brwi, więc nie kupiłam (na razie). Ciekawa jestem tych lakierów BLING - tydzień temu zamówiłam sobie termiczny z firmy BELEN i będę testować jak przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Belen jeszcze nie słyszałam. Ja czekam na przesyłkę z kolejną porcją Bling'ów i Shellack'ów :D

      Usuń
  4. Mam lakiery Bling ale i tak najczęściej korzystam z semilac. Takie szablony do brwi już dawno temu miałam sobie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na równi jest Semilac z NeoNailem, ale szukam tańszych alternatyw - stąd moje aliexpressowe zakupy :D

      Usuń
    2. Z NeoNailem mam jeden lakier hybrydowy, też jest ok.,

      Usuń
  5. Ciekawi mnie zapach Cotton Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten żel Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wierzę, że się nie spotkałyśmy na konferencji :( Ciekawa jestem tego cienia do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ochotę na książkę Ewy, podobnie jak Sekrety... Muszę się w końcu z nimi zapoznać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ten wynalazek z szablonami do brwi, ale chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajbardziej ciekawia mnie hybrydy bo sporo ich na allegro ale opini zero :)

    Lakiery klasyczne cuda.
    Bale miałam cudowna :)

    Wzorników słoneczek nie lubię bo źle się je opisuje.

    Reszty nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem właśnie tych hybryd od Bling :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Blinga miałam, kupowałam w Polsce i całkiem niezłe, tylko krycie słabe

    OdpowiedzUsuń
  13. Szablony do brwi mnie zaintrygowały :D Teraz można juz kupić chyba wszystko :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger