24 października

Zapach na Halloween - Witches' Brew

halloween-witches-brew-yankee-candle

Do Halloween pozostał tydzień, więc już najwyższa pora, by bliżej przedstawić upiorny zapach Witches' Brew od Yankee Candle, który pochodzi z limitowanej edycji.



halloween-witches-brew-yankee-candle

WITCHES' BREW - YANKEE CANDLE

Edycja limitowana na Halloween
Cena: 11 zł
Waga: 49 g
Wysokość: 5 cm
Dostępność: goodies.pl


halloween-witches-brew-yankee-candle

Pozostałe zapachy Yankee Candle




halloween-witches-brew-yankee-candle

Witches' brew zapowiadał się tak:
Sampler z limitowanej Halloweenowej serii zapachowej Yankee Candle. Wyczuwalne aromaty: słodki zapach egzotycznych owoców paczuli.


No cóż, ostatnio pokonałam katar, więc cieszyłam się, że nareszcie będę mogła relaksować się przy blasku czarnego samplera Yankee Candle - jednak odzyskanie węchu nie do końca wyszło mi na dobre...

Często sięgam po perfumy o zapachu egzotycznej paczuli, dlatego z całej serii na Halloween postawiłam właśnie na Witches' Brew, ale bardzo szybko pożałowałam tej decyzji, bo jeszcze przed odpaleniem zapach samplera nie przypadł mi do gustu.

Napar czarownic ma tajemniczy, wibrujący zapach imbiru, który wymieszano z mchem i spleśniałą ziemią. Takie właśnie były moje pierwsze skojarzenia... Sampler, na całe szczęście, nie ma zbyt intensywnej woni, więc nie przyprawia o ból głowy. Witches' Brew totalnie nie jest w moim typie, ale do podkręcenia cmentarnej i upiornej atmosfery na Halloween może się przydać ;)



Ja z pewnością nie będę go miło wspominać ... A Was rozczarowały jakieś zapachy Yankee Candle?



7 komentarzy:

  1. nie znam tego zapachu jeszcze, jestem ciekawa na żywo jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ciekawie :D Nie miałam okazji powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Witches Brew, to jedyny wosk, który mogłabym palić cały rok :) Ale jestem w stanie zrozumieć, że nie każdemu przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witches Brew to mój ulubiony, zawsze jesienią robię zapasy na cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam żadnego z nich, muszę sobie w sklepie powąchać bo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie bardzo ważny - nawet gdy jest on negatywny. Dajesz mi wtedy motywację do pisania i pracy nad sobą, za co serdecznie Ci dziękuję ♥

Copyright © Rainbow Beauty Blog , Blogger